7 תשובות
תחכי עוד
זה לא נורא, אבל זה לא באמת לפי ההלכה.
חייב לפחות שעה (גם הולנדים עושים ככה), ואז כל אחד מאריך את הזמן הזה: יש כאלה ששומרים שלוש, יש כאלה חמש, יש כאלה שש.
אם את רוצה לשמור לפי ההלכה אז כן, שמרי עוד, לפחות 3.
חייב לפחות שעה (גם הולנדים עושים ככה), ואז כל אחד מאריך את הזמן הזה: יש כאלה ששומרים שלוש, יש כאלה חמש, יש כאלה שש.
אם את רוצה לשמור לפי ההלכה אז כן, שמרי עוד, לפחות 3.
יש כאלה ששומרים 4 בקר 2 עוף
אחרים 6 בקר 4 עוף
ויש כאלה 6 בשניהם
אחרים 6 בקר 4 עוף
ויש כאלה 6 בשניהם
בעיקרון צריך שש שעות אבל אם את ממש רוצה חלבי תחכי שלוש או שעתיים וחצי.
אם את ספרדית - כן (הם חייבם לשמור 6), אם את הולנדית - זה בסדר.
אנונימי
צריך שש
שעה לא מספיק :)
שעה לא מספיק :)
חייב 6. לא 4, ל3, אלו המצאות או הקלות, חובה אך ורק 6. גם בשר, גם שניצל, גם פרגית. זה לא כזה קשה. לא כל דבר עשוי מחלבי שחייב לאכול.
באותו הנושא: