7 תשובות
תחכי עוד
זה לא נורא, אבל זה לא באמת לפי ההלכה.
חייב לפחות שעה (גם הולנדים עושים ככה), ואז כל אחד מאריך את הזמן הזה: יש כאלה ששומרים שלוש, יש כאלה חמש, יש כאלה שש.
אם את רוצה לשמור לפי ההלכה אז כן, שמרי עוד, לפחות 3.
יש כאלה ששומרים 4 בקר 2 עוף
אחרים 6 בקר 4 עוף
ויש כאלה 6 בשניהם
בעיקרון צריך שש שעות אבל אם את ממש רוצה חלבי תחכי שלוש או שעתיים וחצי.
אם את ספרדית - כן (הם חייבם לשמור 6), אם את הולנדית - זה בסדר.
אנונימי
צריך שש
שעה לא מספיק :)
חייב 6. לא 4, ל3, אלו המצאות או הקלות, חובה אך ורק 6. גם בשר, גם שניצל, גם פרגית. זה לא כזה קשה. לא כל דבר עשוי מחלבי שחייב לאכול.