5 תשובות
אוי מאמי כל כך פשוט לבוא ולכתוב את זה "אה פשוט תשלימו עם עצמכם" לא.
מנגנון הישרדותי
אנונימית
כי אם אפשר לשפר אז למה לא
כי אני רוצה שבנות יפות ירצו להיות איתי
אם יש דברים שאנחנו לא אוהבים בעצמנו
ואפשר ללכת לשנות אז למה לא?
זה קשה להשלים עם עצמך בידיעה שיש
לך משהו שאתה לא אוהב בעצמך
ואפשר ללכת לשנות אז למה לא?
זה קשה להשלים עם עצמך בידיעה שיש
לך משהו שאתה לא אוהב בעצמך
באותו הנושא: