4 תשובות
לא קרה לי אבל זה שלילה ל3 חודשים פלוס תיאוריה וטסט חוזק אם אני לא טועה
וכמובן צריך להתחיל מלווה מהתחלה
חבר שלי שורף מלווה לילה ולא תפסו אותנו בחיים כמובן שזה היה רק למקרים נחוצים כמו שנצקעתי בלי כסף לחזור הביתה :(
אבל זה שלילה אז לא כדאי לקחת סיכון
עדיף פשוט לא לנסות את זה, זה ריסקי. סתם מחדש את כל התהליך של לימודי נהיגה סתם מתסכל
אנונימית