6 תשובות
הוא יכול לשאול את חברה שלי שאלו
אנונימית
בעיקרון הוא אומר שלום, נעים מאוד.. או משהו כזה
חלק גם שואלים מה שלומך או אם את מוכנה לנסוע
חלק גם שואלים מה שלומך או אם את מוכנה לנסוע
שואל השאלה:
הוא שואל אם כבר עברתי טסט?
הוא שואל אם כבר עברתי טסט?
אנונימית
מה נשמע? איך קוראים לך?
הוא לא שואל כי זה רשום לו איזה טסט את וזה גם לא כלכך מעניין אותך
הוא פשוט נכנס לאוטו שואל מה השם מה התעודת זהות
מסביר שאם הוא לא אומר לפנות זה להמשיך ישר
אומר תתחילי בהצלחה
הוא פשוט נכנס לאוטו שואל מה השם מה התעודת זהות
מסביר שאם הוא לא אומר לפנות זה להמשיך ישר
אומר תתחילי בהצלחה
לא שאל כלום
באותו הנושא: