12 תשובות
כן הגיוני מאוד
איזה זכרונות?
מניחה שכן.
מניחה שכן.
כן. הרבה פעמים אוהבים מוזיקה כי היא מתחברת אלינו נפשית (רע או טוב)
כן (ויש גם מעריצים בנים)
הגיוני
והכל טוב גם אני לא סובלת את הלהקה הזאת או קייפופ בכללי
והכל טוב גם אני לא סובלת את הלהקה הזאת או קייפופ בכללי
שואל השאלה:
kpoop זה טוב
סליחה שכחתי פשוט אני מכירה יותר בנות שהן מעריצות את הלהקה הזאת אני כל כך מצטערת ששכחתי מהבנים
kpoop זה טוב
סליחה שכחתי פשוט אני מכירה יותר בנות שהן מעריצות את הלהקה הזאת אני כל כך מצטערת ששכחתי מהבנים
אנונימית
^רק אזרוק את הסרטון הזה כאן (יש לו גם חלק 2 ו3)
קישורים מצורפים:
יש כתוביות בסרטון
איזה זכרונות? תלוי מה
כן
יאפ, וסתם שאלה איזה זכרונות?
באותו הנושא: