5 תשובות
אולי תנסי ליזום שיחות בווצאפ?
או לדבר בהתחלה על הלימודים ועל שיעורי הבית..
או לדבר בהתחלה על הלימודים ועל שיעורי הבית..
תתענייני בו תראי שאכפת לך ממנו, שלחי הודעות ותשתפי
שואל השאלה:
הוא לא איתי בכיתה אין לנו על מה לדבר , דיברנו כזה 2 פעמים בלחץ בוואצפ (כאילו בפרטי ) בקבוצות בכללי דיברנוו
הוא לא איתי בכיתה אין לנו על מה לדבר , דיברנו כזה 2 פעמים בלחץ בוואצפ (כאילו בפרטי ) בקבוצות בכללי דיברנוו
אנונימית
לראות עניין בו ולדבר איתו על דברים מעניינים
שואל השאלה:
איך ? מה להגיד מה לעשות
איך ? מה להגיד מה לעשות
אנונימית