9 תשובות
שואל השאלה:
אני שואלת אם זה עדיין יצא טוב בשעות כאלה מאוחרות...סליחה אם השאלה נשמעת מיותרת
אני שואלת אם זה עדיין יצא טוב בשעות כאלה מאוחרות...סליחה אם השאלה נשמעת מיותרת
אנונימית
למה לא לכי על זה
חח לא אל תתנצלי, כנראה שהבנתי אותך אחרת.
תעשי ניסיון ותראי אם התמונות יוצאות טוב. בהצלחה (:
תעשי ניסיון ותראי אם התמונות יוצאות טוב. בהצלחה (:
אם בא לך..
האמת שהשאלה הזו די מיותרת, אבל שיהיה..
האמת שהשאלה הזו די מיותרת, אבל שיהיה..
כן
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
לכי על זה פשוט תעשי תאורה טובה
תעשי מלא תמונות
נצלי את הזמן שאת מרגישה יפה
נצלי את הזמן שאת מרגישה יפה
אנונימית
באותו הנושא: