8 תשובות
ימחקו לך
אבל בכללי זה מעצבן שאנשים עונים תשובות שלא קשורות לשאלה
איתך בזה
שואל השאלה:
שימחקו, אני עדיין עומדת על זה.
אנונימית
כאילו מסכימה עם הקטע שאנשים דוחפים את האף, אבל את לא באמת יכולה לצפות מהם לענות לשאלה כזאת בצורה רצינית.

חוץ מזה, את שואלת שאלה - את אוטומטית תקבלי את הדעה של אנשים, בין אם את רוצה ובין אם לא. אנשים הם דעתניים, צריך ללמוד לסנן את זה.
הם רק ממליצים.. אני חושבת שזה מותר וזה בסדר לומר את הדעה ולתת המלצות וטיפים זה הקטע של סטיפס
מסכימה איתך.
יש לאנשים בסטיפס קטע לתת תשובות מיותרות ולא רלוונטיות.
שואל השאלה:
^לתת דעה כשלא ביקשו אותה זה מיותר ולא מועיל. זאת לא שאלה טיפשית אם מישהו באמת רוצה תשובה על זה.
אנונימית
כןכן^^^
אבל היא לא ביקשה את הדעה שלהם וזה מה שמעצבן ליטרלי היא שאלה משהו אחד ואנשים עונים לה משהו אחר
אז את צודקת אבל זה תלוי בשאלה
לא אמרתי שזו שאלה טיפשית, ואני יודעת שזה לא מועיל. כל מה שאני אומרת זה שאין לך מה לעשות עם זה