7 תשובות
אין שם משהו ככ מעניין. זה סתם בשביל להעביר את הזמן.
עם באלך תורידי
שואל השאלה:
אני מרגישה ממש לא מעודכנת ואני אוהבת להיות בעניינים
אנונימית
שואל השאלה:
וגם אין לי אינסטגרם אז משעמם לי רוב הזמן
אנונימית
זה מעביר זמן אבל תכלס אין שם כל כך הרבה תוכן הרוב סתם מפגר