10 תשובות
כן
היא רוצה להחזיר את הכבוד שלה בסכסוך ולספח שטחים
לדעתי האישית לא. הם פשוט התעצבנו שאוקראינה רצו לעבור לנאטו ולהציב להם חיילים אמריקאים מול הפרצוף, מה גם שזו בגידה ברוסיה. אז עכשיו לדעתי הם רוצים להוציא לאוקראינה את המחשבה הזו מהראש ולהראות להם מה קורה כשהם מעלים דברים כאלו. וכמו שפוטין אמר.. הם לא יפסיקו עד שאוקראינה תכנע
כן. פוטין טוען שהשטח היה שלהם מלכתחילה ולכן הוא רוצה "להחזיר" אותו
כן. ב"שחרור" שטח אחד כל פעם.
בוקר טוב.
הם כבר בערך ביום ה20 ללחימה
הם כבר בערך ביום ה20 ללחימה
מקווה שתצליח
אנונימי
כן אבל הם כבר בקושי מצליחים
מה בוקר טוב עכשיו ערב
באותו הנושא: