3 תשובות
לא להתייחס, זאת באמת הדרך הכי טובה שאפשר. אם מישהו פוגע בך תמשיכי הלאה :)
לעשות לו דווקא ולשחק כאילו זה לא פוגע בך או לגלגל עיניים לומר בטח וללכת
לצאת על מישהו בריבים זה ילדותי ומביך
פשוט מתעלמים