3 תשובות
אחותי זה בגלל שהוא מכבד אותך תרגישי טוב לגבי זה.
זה כי הוא מכבד אותך הוא ידיד טוב
זה כנראה אומר שאת חשובה לו והוא לא מוכן בתור משהו שיש לו מוניתין כזה לפגוע בך בצורה שהתייחסו אלייך בתור "עוד אחת" מרשימת הכיבושים שלו. סביר להניח שבניגוד לשאר אותך הוא מכבד. אל תקחי את זה קשה, בעיקר אם הוא באמת ידיד ואת היית קצת שתויה.
באותו הנושא: