11 תשובות
מה הראשי תיבות?
אבל טובי אנדרו טום
טום פיטר 1
טובי פיטר 2
אנדרו פיטר 3
אם זו הכוונה שלך
אה עכשיו הבנתי פיטר 1 זה טום פיטר 2 זה טובי פיטר 3 זה אנדרו
שואל השאלה:
הראשי תיבות זה no way home ותודה
אנונימית
כן שכחתי את זה
חח הרגת אותי שאתה עשית ראשי תיבות שלאפחד אין מושג מהן
אל תתקמצנו במילים אנשים אחרת לא יבינו אתכם
לא כזה קשה להבין את ראשי התיבות, אני הבנתי. גם ההוא שהגיב ידע את זה, פשוט שכח לפי דעתי. אבל כן, עדיף לכתוב בעברית או באנגלית את השם המלא כדי שיותר יבינו.
טום פיטר 1
טובי פיטר 2
אנדרו פיטר 3
אני זוכר את זה לפי התגובה של אנדרו לזה שהוא פיטר 3