12 תשובות
כלום אין לי סיבה לחשוב עליהם משהו בגלל חלק מהקהילה
אנשים איומים, חיים על חשבון אחרים, חושבים שטויות והורסים את המדינה.
אין מה לחשוב עליהם. יש אנשים חרדים טובים ורעים כמו בכל קהילה אחרת.
אחלה אנשים , אנשים טובים מאוד
( יש ויש)
שלא אכפת לי מהם
כמו חילונים, זה תלוי בבן אדם
איזו הכללות בחיי
יש חרדים חרא ויש כאלה שלי כמו שחלק ממכם חרא וחלק לא כמו כל העולם
אין דעה
אנשים נורמלים כמוני וכמוכם
לalmighty yonush מצטערת להודיע לך אבל אתה לא יודע שום דבר על החרדים ממליצה לך להתעדכן כי היחידים שמתאימים לתיאור שלך הם נטורי קרתא
לשאלה לא חושבת כלום מה שיש אצל החרדים יש גם בכול מגזר אחר יש ויש לא כולם טלית שכולה תכלת אבל כן לא צריך להסתיר את זה שיש הרבה דברים טובים שיצאו מהחרדים ואם היו חוקרים קצת יותר לעומק בסוף כולם יגיעו להבנה שצריך להגיד תודה ענקית לחרדים במיוחד תודה על האירגונים המיוחדים
רובם אנשים מקסימים. סתם מלכלכים עליהם כל היום בתקשורת.
הכי חשוב לזכור שגם עִם כל השוני, אנחנו עָם אחד❤
סבבה איתם