7 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה 3>
אוקיי תודה 3>
אנונימית
הכל יהיה טוב!! בהצלחהה
לא
גסטרוסקופיה? אם זה זה אז עושים דרך הגרון (הרדמה וכו', זה מה שידוע לי, לא עברתי את זה). אם את עוד בחששות או להבא שתדעי שיש ארגון בשם "ווימן פרנדלי" שעובד עם כל קופת חולים (זה לא שייך לביטוח אבל זה בתשלום סמלי), והן מציעות הדרכה לפני פגישה עם כל מטפל וכל טיפול, והן יכולות לכתוב בדיוק לרופא/ צוות שלך מה ההעדפות שלך ומה את מרגישה. בהצלחה ורפןאה שלמה!
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
נתנו לו ללבוש לבוש של בית החולים?
נתנו לו ללבוש לבוש של בית החולים?
אנונימית
אבא שלי בדיוק עשה(לא באיכילוב) וזה היה הרדמה שהיא רק טשטוש אז לא 100% מלאה והתאוששות מהירה
עשיתי , בשיבא , לא באיכילוב , מוזמנת לכתוב לי בפרטי:)
באותו הנושא: