11 תשובות
לא
לא וטוב שכך.
כנראה הם היו גרועים בשבילנו
כנראה הם היו גרועים בשבילנו
לא
חוזרים למבטח לקחת עוד אוכל
לא
שואל השאלה:
שוקולד תפוז
כולם אמרו לי שבנים תמיד חוזרים ובתכלס אני אף פעם לא התאמצתי בשביל. ישהו כי תמיד הם באו חבד בלי הזמנה אבל עד שיש איד שבאלי הוא יוצא עם החברה הכי טובה שלי והיא יודעת שאנחנו אקסים אבל לדעתי הוא לא אוהב אותה.
שוקולד תפוז
כולם אמרו לי שבנים תמיד חוזרים ובתכלס אני אף פעם לא התאמצתי בשביל. ישהו כי תמיד הם באו חבד בלי הזמנה אבל עד שיש איד שבאלי הוא יוצא עם החברה הכי טובה שלי והיא יודעת שאנחנו אקסים אבל לדעתי הוא לא אוהב אותה.
לא תמיד
אנחנו לא בומרנג כפרה
באותו הנושא: