11 תשובות
לא וטוב שכך.
כנראה הם היו גרועים בשבילנו
לא
חוזרים למבטח לקחת עוד אוכל
לא
e1a
שואל השאלה:
שוקולד תפוז
כולם אמרו לי שבנים תמיד חוזרים ובתכלס אני אף פעם לא התאמצתי בשביל. ישהו כי תמיד הם באו חבד בלי הזמנה אבל עד שיש איד שבאלי הוא יוצא עם החברה הכי טובה שלי והיא יודעת שאנחנו אקסים אבל לדעתי הוא לא אוהב אותה.
אנחנו לא בומרנג כפרה