התחברות הרשמה

למה תמיד אומרים שתיהיה מלחמה בצפון בקרוב?

כאילו למה שתיהיה מה עשינו
16 במרץ 2022, 19:39
פוליטיקהמלחמהישראלהמצב הבטחוניצפון    
3 תשובות
לא יהיה כלום
ה
הכבש השבעה עשר
שואל השאלה:
מ2006 לא הייתה מערכת בצפון למה דווקא עכשיו אומרים שזה קרוב? השנאה לא הפסיקה מאז
אנונימית
מ2006 אומרים שיהיה
ד
דניאללללללל
באותו הנושא:
בא לי שתיהיה מלחמה
מה קורה בצפון שחושבים שתיהיה מלחמה?
חושבים שתיהיה מלחמה?
למה אומרים שמלחמה בצפון תיהיה "קשה" אם אנחנו תמיד מנצחים את חמאס?
למה כולם אומרים שתיהיה מלחמה? מה קרה?
אני מאזור הקריות -הצפון- ויש הסלמה בצפון אומרים שמתחילה מלחמה אז הרקטות יגיעו לקריות?
אני בצפון וראיתי היום 2 מטוסים ועכשיו כולם אומרים פה שתהיה מלחמה ואני מפחד :( אתם חושבים שהיא תהיה מלחמה גדולה?
אתם חושבים שתיהיה מלחמה ולמה?
מ1 עד 20 מה הסיכוי שתיהיה אולי מלחמה?
אתם חושבים שתיהיה מלחמה? תענו בכן ולא
אתם חושבים שתיהיה מלחמה בחופש הגדול?