3 תשובות
אני מניח שהוא אמור להיות אורתודוקסי
אם את לא באמת רוצה להיות דתייה אחרי הגיור באמת שאין לך למה לעבור את הקרוס הזה כי זה גם מבזבז לך את הזמן וגם לא באמת הופך אותך ליהודייה(אולי על הדף כן אבל בפועל ממש לא וזה יחטיא אחרים)
אם את לא באמת רוצה להיות דתייה אחרי הגיור באמת שאין לך למה לעבור את הקרוס הזה כי זה גם מבזבז לך את הזמן וגם לא באמת הופך אותך ליהודייה(אולי על הדף כן אבל בפועל ממש לא וזה יחטיא אחרים)
שואל השאלה:
למה בפועל לא?
למה בפועל לא?
אנונימית
כי גיור לא תופס אם לא באמת רוצים לקיים את המצוות
באותו הנושא: