4 תשובות
שואל השאלה:
הבעיה היא שאין לי ממש רגליים יפות.. ואני לא נהנת לשים שמלות, וג'ינסים אני לא סובלת...: (
הבעיה היא שאין לי ממש רגליים יפות.. ואני לא נהנת לשים שמלות, וג'ינסים אני לא סובלת...: (
אנונימית
אז.. מה את כן אוהבת?
כאילו.. את יכולה לבוא עם טייץ או כזה שנראה ממש כמו ג'ינס.. עם כיסים והכול-נעליים בובה, חולצה יפה..
או שבואי לפרטי ולפי מה שאת אוהבת אני אנסה לעזור לך..
כאילו.. את יכולה לבוא עם טייץ או כזה שנראה ממש כמו ג'ינס.. עם כיסים והכול-נעליים בובה, חולצה יפה..
או שבואי לפרטי ולפי מה שאת אוהבת אני אנסה לעזור לך..
שמלה ואים אין אז מבה שזו מעלי אמרה
גינס צמוד וחולצה רחבה או גופייה ומעליה גקט
אנונימי
באותו הנושא: