5 תשובות
שואל השאלה:
זה ללמוד ממש מקצוע.. לעשות תואר 4 שנים אבל בסוף יש משכורת נמוכה
בסגנון של אחות וכו
אנונימית
זה ממש תלוי כי את צריכה משכורת יפה ומכובדת אבל את גם צריכה לעסוק במשהו שאת רוצה
תקשיבי לי אני הלכתי ללמוד משהו שאני לא ממש מתחברת אליו (הבנתי את זה בשלב מאוחר מדי). זה באמת בזבוז זמן.
את הולכת ללמוד ולהכין עבודות ואם זה במקצוע שמשעמם אותך את תסבלי כל התואר ולא שווה את זה!
אנונימית
אין בעיה אבל אם את כבר בבית לבד וכל זה קצת בעייתי לא תהיה לך דרך טובה לממן את הכל אם זה סתם להרוויח כסף קטן אחלה
3*
לכי על זה