5 תשובות
אוכל קודם כל, לא להשאיר ככה חופשי תמיד. זה לא חתול. כלב צריך לאכול בזמנים מסויימים. בדרכ פעם אחת בבוקר, ופעם אחת אחרצהריים- ערב. אם היא גורה אז 3 פעמים ביום. בוקר צהריים וערב.
ואם היא לא מסיימת מה שיש בצלחת אחרי 15 דק להרים ולהחזיר לשקית. לא להשאיר לה את זה חופשי זה מפתח בעיות התנהגות אחרכך והשמנת יתר גם וסתם עושה בעיות. כלב צריך לדעת גבולות.
ולגבי מים, פשןט כל שעתיים שלוש תציעי לה מים בקערה תקרבי אותה אליה, או פשוט שמראש הקערת מים תהיה לידה. אין לזה זמנים כלכך. מה הוטרינר אמר ?
ואם היא לא מסיימת מה שיש בצלחת אחרי 15 דק להרים ולהחזיר לשקית. לא להשאיר לה את זה חופשי זה מפתח בעיות התנהגות אחרכך והשמנת יתר גם וסתם עושה בעיות. כלב צריך לדעת גבולות.
ולגבי מים, פשןט כל שעתיים שלוש תציעי לה מים בקערה תקרבי אותה אליה, או פשוט שמראש הקערת מים תהיה לידה. אין לזה זמנים כלכך. מה הוטרינר אמר ?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!!!
והווטרינר אמר שזה דלקת מפרקים כי היא הזדקנה והוא נתן כדורים ותרופות שאני מקווה שיעזרו לה, כרגע זה קצת יותר טוב. היא יכולה קצת ללכת אבל צולעת ולא יכולה לקפוץ
ואתה יודע אולי אם זה בסדר להביא לה קצת טונה בבוקר ובערב? כי היא צריכה לקחת את התרופות על בטן מלאה ואני רוצה להיות בטוחה שהיא אכלה לפני שאני נותנת תרופה
תודה!!!
והווטרינר אמר שזה דלקת מפרקים כי היא הזדקנה והוא נתן כדורים ותרופות שאני מקווה שיעזרו לה, כרגע זה קצת יותר טוב. היא יכולה קצת ללכת אבל צולעת ולא יכולה לקפוץ
ואתה יודע אולי אם זה בסדר להביא לה קצת טונה בבוקר ובערב? כי היא צריכה לקחת את התרופות על בטן מלאה ואני רוצה להיות בטוחה שהיא אכלה לפני שאני נותנת תרופה
אנונימית
בנוסף לאוכל שלה טונה? אפשר. אבל סתם נגיד למה לא אוכל רטוב לכלבים בקופסא ? נראה לי יותר בריא לכלבים :)
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנסה
תודהה
אני אנסה
תודהה
אנונימית
לגבי אוכל באמת כמו שאמרו פעמיים ביום אבל עדיף שתשאלי את הווטרינר שמכיר את הכלבה טוב, מים תנסי להציע לה בכל הזדמנות ובכללי אולי תניחי במקומות שהיא נמצאת הרבה קעריות מים, שלא תיהיה צמאה