27 תשובות
כן.
תלוי בבן אדם
הגיוני כן אבל פחות חושבת שזה מתאים
לא
כן זה בסדר גמור
שואל השאלה:
אם היא יחסית בוגרת והוא בדיוק חגג 17 השנה?
אם היא יחסית בוגרת והוא בדיוק חגג 17 השנה?
אנונימית
לא. 14-16. 14-17 לדעתי לא.
גבולי מאוד אם יהיה לה 15 והוא נשאר 17 עוד אפשרי
אנונימית
לא
לא
לא
לא לאלא נופי נופ
לא.
אני מצטערת אבל אין כזה דבר "בוגרת לגילה" בגיל 14.
אני לא באה ממקום מתנשא אלא מהזדהות עם הסיטואציה.
בת 14 ובן 17 זה רצונות שונים לחלוטין ואין לכם מה לחפש אחד עם השני. אתם לא באותו המקום בחיים.
חוץ מזה, תחשבי על מה זה מעיד על הבן אדם אם בגיל 17 הוא הולך לחפש דברים עם בנות בנות 14.
זה מעיד על זה שאף אחת בשכבת הגיל שלו לא מעוניינת בו (וכנראה יש לזה סיבה) וזה כבר מדליק נורה אדומה.
אני מצטערת אבל אין כזה דבר "בוגרת לגילה" בגיל 14.
אני לא באה ממקום מתנשא אלא מהזדהות עם הסיטואציה.
בת 14 ובן 17 זה רצונות שונים לחלוטין ואין לכם מה לחפש אחד עם השני. אתם לא באותו המקום בחיים.
חוץ מזה, תחשבי על מה זה מעיד על הבן אדם אם בגיל 17 הוא הולך לחפש דברים עם בנות בנות 14.
זה מעיד על זה שאף אחת בשכבת הגיל שלו לא מעוניינת בו (וכנראה יש לזה סיבה) וזה כבר מדליק נורה אדומה.
לא ולא
אנונימית
לא פשוט לא
לא רוצה לבאס אבל ההבדל בגילאים בטווח גיל התבגרות הוא עצום כי זה בשלב התפתחותו אז כל שנה הפרש משנה הרבה
כן אני וחבר שלי 15 ו18 ואנחנו ביחד שנה
לא פחות פחות..
דיי להגיד בבקשה "בוגרת לגילה", זה לא משנה את העובדות וזה הגיל שלה. אם היא בוגרת אז כדאי שהיא תבין שזה לא ממש מתאים, יהיו עוד הרבה הזדמנויות
בוגרת לגילה? מי את בכלל? אני רציני, אין שום סיכוי בעולם שילדה בת 14 באמת תחשוב שזה הגיוני לצאת עם מישהו בן 17 ועוד לחשוב שהיא איזה אחת שמבינה את החיים וכבר יודעת הכל. אני מתבייש שאת אפילו שואלת את זה. וכל מי שענה כן ובטח ושזה בסדר, אתם צבועים מסריחים.
אם היא 14 וחוגגת השנה 15
והוא חגג השנה 17 אז זה עוד איכשהו בסדר
אבל נשמע לי לא הגיוני
והוא חגג השנה 17 אז זה עוד איכשהו בסדר
אבל נשמע לי לא הגיוני
אנונימית
לא מהסיבה שהבגרות הנפשית מאוד שונה.
ממש ממש לא
אנונימית
ממש לא
לא. ממש ממש לא.
לדעתי לא
לא
באותו הנושא: