8 תשובות
לשחרר ממנו, מגיע לך יותר טוב
שואל השאלה:
אני מובכת אמאלה הוא יספר לכןלם שאני רודפת אחריו או משהו
שואל השאלה:
שאלתי אותו עם מי הוא טס כי יש לו טיסה והוא פשוט ראה וסינן ולא ענה ואני מובכת ברמות
שואל השאלה:
עדיין הוא ליטרלי צפה ולא ענה למחוק את ההודעה? אני מובכת מהסיבה שהוא לא ענה כאילו לא בגלל מה שרשמתי
שואל השאלה:
אוף טוב תודה איזה בושות
מסכים עם סהר לגמרי,שחררי ממנו
תשמעי סהכ לא ענה לך להודעה בואי מה יש להיות מובכת ? את יותר מסתם הודעה בלי משמעות , תרימי תראש שלך ותלכי כאילו כלום תהיי עם האף בשמיים ואל תורידי אותו .
יכול להיות שהוא פתח את ההודעה , ושכח ממנה , גם לי זה קרה וקורה , פשוט תחכי למתישהו שהוא (לרגע שמתאים) ותשלחי לו הודעה חדשה , ואז נראלי הוא יענה לך