5 תשובות
אוקראינה כעיקרון
אוקראינה
עם שרק
בגלל שאנחנו קרובים יותר לארהב ממה שאנחנו קרובים לרוסיה ובגלל שאנחנו משתייכים למדינות המערב, אנחנו תומכים באוקראינה.
גם כמובן בגלל שזה הצד הנכון לתמוך בו.
אבל אנחנו לא הטלנו או עשינו צעדים דרסטיים כמו שמדינות אירופה וארהב עשו בגלל שיש לנו אינטרסים עם רוסיה
גם כמובן בגלל שזה הצד הנכון לתמוך בו.
אבל אנחנו לא הטלנו או עשינו צעדים דרסטיים כמו שמדינות אירופה וארהב עשו בגלל שיש לנו אינטרסים עם רוסיה
חשוב לנו לשמור על יחסים עם רוסיה זה כן אבל בכללי אוקראינה
באותו הנושא: