4 תשובות
כבר עניתי, לא
לא
תמורת מה שאת מקבלת לא.. אבל מי לעזאזל מוציא כמעט אלפיים שקל בחודשיים על תזונאית?
אנונימית
לא לא לא
סתם בזבוז כסף
סתם בזבוז כסף
באותו הנושא: