4 תשובות
כבר עניתי, לא
תמורת מה שאת מקבלת לא.. אבל מי לעזאזל מוציא כמעט אלפיים שקל בחודשיים על תזונאית?
אנונימית
לא לא לא
סתם בזבוז כסף