19 תשובות
פרחים, ים, בתים
שואל השאלה:
הלוואי שהייתי גרה קרוב לים אבל כשאני אלך פעם אני אצלם כמה תמונות בטוח :) האמת שעדיין אין לי.
כן ציפורים זה מהמם!! צילמתי כמה תמונות של תוכים ירוקים כאלה ויש עוד איזו ציפור ממש יפה שבא לי לצלם אבל אני כבר בקושי רואה אותה, היא קטנה כזאת בצבע כחול שחור. האמת שלפני שבוע הייתה להקה של אווזים שעפה בשמיים וחשבתי לצלם סרטון אבל העדשה שלי קטנה מדי בכל מקרה. אולי אני אקנה עדשה נוספת, אבל אני לא רוצה סתם לבזבז כסף.
הלוואי שהייתי גרה קרוב לים אבל כשאני אלך פעם אני אצלם כמה תמונות בטוח :) האמת שעדיין אין לי.
כן ציפורים זה מהמם!! צילמתי כמה תמונות של תוכים ירוקים כאלה ויש עוד איזו ציפור ממש יפה שבא לי לצלם אבל אני כבר בקושי רואה אותה, היא קטנה כזאת בצבע כחול שחור. האמת שלפני שבוע הייתה להקה של אווזים שעפה בשמיים וחשבתי לצלם סרטון אבל העדשה שלי קטנה מדי בכל מקרה. אולי אני אקנה עדשה נוספת, אבל אני לא רוצה סתם לבזבז כסף.
אנונימית
השתקפות של שליליות או שפריצים
שואל השאלה:
תודה רעיון יפה
תודה רעיון יפה
אנונימית
אם את צריכה עוד תגידי לאמא שלי יש מלא
(אבל הרעיון של השלוליות שלי)
(אבל הרעיון של השלוליות שלי)
שואל השאלה:
אני צריכה מלא רעיונות
אפשר גם דברים בתוך הבית
אני צריכה מלא רעיונות
אפשר גם דברים בתוך הבית
אנונימית
יש לך חברה שתזרום ותדגמן איתך?
שואל השאלה:
לצערי הרב לא
לצערי הרב לא
אנונימית
אני אחשוב על כמה וגם אשאל את אמא שלי יש לה מלא
אבקות צבע
פרחים
חרקים, פרפרים, זחלים ועוד
את יכולה לקחת כוס שקופה עם מים ולשפוך טיפת צבע מאכל זה יפה לראות את הצבעים מתערבבים
עננים (כשיש קרני שמש קטנות שלא שורפות את התמונה זה ממש יפה)
פרחים
חרקים, פרפרים, זחלים ועוד
את יכולה לקחת כוס שקופה עם מים ולשפוך טיפת צבע מאכל זה יפה לראות את הצבעים מתערבבים
עננים (כשיש קרני שמש קטנות שלא שורפות את התמונה זה ממש יפה)
landscape נופים הרים מבנים מיוחדים
שואל השאלה:
איך מצלמים פרפרים?
איך מצלמים פרפרים?
אנונימית
תלוי כמה קרוב את רוצה
מומלץ עדשת מאקרו
פלאש
ולקום מוקדם בבוקר
מומלץ עדשת מאקרו
פלאש
ולקום מוקדם בבוקר
שואל השאלה:
אני רוצה לצלם יחסית מקרוב, האמת שצילמתי פעם פרפר ברחוב איכשהו יצא שהוא נעצר אז הספקתי אבל התמונה פחות מוצלחת. כדאי לי לקנות עדשת מאקרו בשביל זה? אני מפחדת שזה סתם בזבוז כסף
אני רוצה לצלם יחסית מקרוב, האמת שצילמתי פעם פרפר ברחוב איכשהו יצא שהוא נעצר אז הספקתי אבל התמונה פחות מוצלחת. כדאי לי לקנות עדשת מאקרו בשביל זה? אני מפחדת שזה סתם בזבוז כסף
אנונימית
רק בשביל זה?
לא
אבל תקני פלאש ידני שיהיה יחסית זול
ואל תדאגי אם יוצאות תמונות פחות טובות
זה לוקח זמן להבין איך לצלם יצורים חיים בגלל ההתנהגות שלהם
לא
אבל תקני פלאש ידני שיהיה יחסית זול
ואל תדאגי אם יוצאות תמונות פחות טובות
זה לוקח זמן להבין איך לצלם יצורים חיים בגלל ההתנהגות שלהם
ואיזה עדשות יש לך?
שואל השאלה:
כנראה שאם תהיה לי עדשה אני אשתמש בה בשביל עוד דברים אחרים ולא רק בשביל זה.
יש לי עדשה קטנה יחסית רגילה, אני לא יודעת לומר איזו עדשה זאת בדיוק כי לא אני קניתי את המצלמה קיבלתי אותה מתנה ליום הולדת.
כנראה שאם תהיה לי עדשה אני אשתמש בה בשביל עוד דברים אחרים ולא רק בשביל זה.
יש לי עדשה קטנה יחסית רגילה, אני לא יודעת לומר איזו עדשה זאת בדיוק כי לא אני קניתי את המצלמה קיבלתי אותה מתנה ליום הולדת.
אנונימית
אפרופו תוכים הנה תמונה שצילמתי לפני כמה ימים
http://www.up2me.co.il/imgs/40368851.jpg
ואם את רוצה רעיון אז משחקי אור וצל זה מגניב, צלליות וזה, אם יש לך מקרן בבית אפשר להפיק דברים מטורפיםם
http://www.up2me.co.il/imgs/40368851.jpg
ואם את רוצה רעיון אז משחקי אור וצל זה מגניב, צלליות וזה, אם יש לך מקרן בבית אפשר להפיק דברים מטורפיםם
אנונימי
שואל השאלה:
וואו תמונה מטורפת
חחח מאיפה אני אביא מקרן
אבל כן צלליות זה רעיון טוב
וואו תמונה מטורפת
חחח מאיפה אני אביא מקרן
אבל כן צלליות זה רעיון טוב
אנונימית
באותו הנושא: