5 תשובות
נעצתי :)
שואל השאלה:
תודהה 3>
אנונימית
האנגלים, מבחינתם אמריקה הייתה שייכת להם, והם לא רצו לתת להם עצמאות בגלל זה
הסיבה העיקרית לעיכוב הייתה הערך הגבוה שייחסו המתיישבים לאחדות. בעוד ניו אינגלנד, וירג'יניה ודרום קרולינה היו מוכנות להכריז על עצמאות ב-1775, מושבות אחרות עדיין קיוו שסוחרים בריטים או האופוזיציה הפרלמנטרית יגיבו לתלונה האמריקנית.
שואל השאלה:
תודה רבה!!
אנונימית