4 תשובות
אני הולכת ביום שישי למסיבה של חברה שלי של המשפחה שלה(אני חברה שלה מכיתה ג אז כולם ממש מכירים אותי (: )
עשיתי כבר והיה קפוא רצח אז לא בא לי שוב