13 תשובות
לא ללכת מראש
פשוט נהנים כולה 3 ימים
שואל השאלה:
לא הלכתי לקודם לזה אני חייב
לא הלכתי לקודם לזה אני חייב
כאילו אם את חושבת שממש ממש לא יהיה כיף אל תבואי שלא תסבלי
אבל אם סתם חוששת וזה לכי לכי זה כיף רצח
אבל אם סתם חוששת וזה לכי לכי זה כיף רצח
אה זה בן
לנסות להיות עם חברים כל הזמן
ככה אני שרדתי חחח
וואי התמונה של השאלה הזאת זה מקום שהייתי עם השכבה בטיול שנתי לפני כמה שנים יואו
ככה אני שרדתי חחח
וואי התמונה של השאלה הזאת זה מקום שהייתי עם השכבה בטיול שנתי לפני כמה שנים יואו
אנונימית
כאילו תלוי איזה אכסניה
אמאלה איזה כיף זה טיול שנתי באכסנייה
מה כל כך קשה זה הכי כיף!
ישנים עם חברים
ישנים עם חברים
מביאים סכין.
לא הולכים
נצלי את הטיול תכפי על עצמך להינות
תרסיס נגד חרקים , דאורדורנט , לנסות להיות עם חברים ולעשות איתם דברים מצחיקים או סרטונים ככה מצחיקים מהטיול
באותו הנושא: