13 תשובות
לא הולכים
אמאלה איזה כיף זה טיול שנתי באכסנייה
כאילו תלוי איזה אכסניה
לא ללכת מראש
פשוט נהנים כולה 3 ימים
שואל השאלה:
לא הלכתי לקודם לזה אני חייב
כאילו אם את חושבת שממש ממש לא יהיה כיף אל תבואי שלא תסבלי
אבל אם סתם חוששת וזה לכי לכי זה כיף רצח
אה זה בן
לנסות להיות עם חברים כל הזמן
ככה אני שרדתי חחח
וואי התמונה של השאלה הזאת זה מקום שהייתי עם השכבה בטיול שנתי לפני כמה שנים יואו
אנונימית
נצלי את הטיול תכפי על עצמך להינות
תרסיס נגד חרקים , דאורדורנט , לנסות להיות עם חברים ולעשות איתם דברים מצחיקים או סרטונים ככה מצחיקים מהטיול
מה כל כך קשה זה הכי כיף!
ישנים עם חברים
מביאים סכין.