8 תשובות
אוקיי אבל איפה השאלה?
תירגע ופשוט הצעה שלי תתעלם
עשו לי את זה פעם וזה היה מגעיל רצח
אתה יכול אולי גם לנסות לדבר איתם
באמת שאני במצב בדיוק כמוך. נשאר פשוט לחפש חברים חדשים או להתבודד.
אנונימית
"יש לי אופי מושלם"
חשבת לעז ה שאתה קצת חי בסרט? אתה מתלונן יותר מידי במקום לנסות
ואיפה השאלה באמת
3*
אח שלי, אני בטוח שאתה בחור טוב.
אבל בוא נתחיל מזה, שכשאתה אומר יש לי אופי מושלם, זה כבר נשמע מתנשא וגורם לאנשים פחות להעריך אותך...

תנסה להתחבר לחבר'ה אצלכם, אולי תארגן איזה מסיבה או שתביא למישהו משלוח מנות ועל הדרך דבר איתו ותנסה להוציא מזה משהו לפועל
גם אני ככה
אנונימית
תדבר יותר איתם. תתחפש למה שהם קבעו אם אתה רוצה. תגיד שאתה כאן. זה עוזר, ניסיתי וזה יגרום להם לשים לב אליך יותר.
תנסה להכיר חברים חדשים
ואמרת להם משהו על התחפושת ?