10 תשובות
לא, לפי מה שאני קראתי זה פשוט פיצוצים של בועות אוויר בריר העצמות במפרקים אז אין לזה השעפעה רצינית
תלוי אם זה קליק כריות או קורנפלקס
אנונימי
לא
וואלה לאורך זמן כן
אני מכיר איזה שני חברה שהם במקרה מאמני כושר מוסמכים שידעו לענות לך על השאלה הזאת.

שורה תחתונה: לא :)
כל עוד זה לא כואב לך אחר כך זה בסדר
מסוכן, לא. אבל אם עושים את זה בלי להפסיק במשך פרק זמן ארוך זה גורם לידיים לרעוד וזה יכול להשאר ככה לצמיתות. אני הייתי עושה המון קליקים ואז שמתי לב שהידיים שלי פחות יציבות והן רועדות, מאז הפסקתי, המצב השתפר אבל הן עדיין רועדות קצת, אם אני הייתי במקומך אני הייתי מפסיקה
לא אני עושה את זה שנים זה רק מוציא בועות אוויר שכלואות שם.. אנשים אומרים שזה מסוכן בגלל שלהרבה הרעש מפריע אבל זה לא עושה כלום
לא