9 תשובות
את נדירה אחותי
אבל נראה לי יותר תמונה לסטורי מאשר פוסט
יאפ,את נראת נהדר:)
כן תעלי! יצאת מעולה
השיער, וואו. תעלי אני אוהב בטח שגם את אוהבת
לדעתי תמונה יותר לסטורי
שואל השאלה:
כן אני אחתוך את הצד עם המגבת חחח חחח^^^^
^^^^^^
ותודה לכולם על העצות והמחמאות
אנונימית
אמאלה את כלכך יפה!
לסטורי אני חושב
ואת נראת טוב
-SK