7 תשובות
ספורט רגילות של היום יום
עם סנדלים בחיים לא הייתי עולה
רק עם סגורות
בלנדסטון
הייתי עושה משמרות עם ואנס כי זאת הנעל שהייתה לי הכי נוחה.
אחר כך התחלתי לעשות משמרות עם נעליים צבאיות וגם היה לי סבבה.
בלנסטון הכי נוח
בלנסטון
בלנסטון, לא לעשות עם נעלים פתוחות (פשוט אסור) אבל עדיף לא לבוא עם נעליים שמתלכלכות בקלות או קשה לנקות אותן