התחברות
הרשמה
יהיה בסדר אם אני אשתמש בספריי צבע לשיער שקניתי שנה שעברה??
או זה יהיה פג תוקף או משהו לא יודעת לא כתוב תאריך תפוגה על הבקבוק
14 במרץ 2022, 22:54
צביעת שיער
ספריי צבע
פורים
תחפושות
צבע לשיער
2 תשובות
לא זה פסדר
ה
הכי טובה באתר הזה
זה סבבה
ה
הַנְּסִיכָה שׁלְּךָ
באותו הנושא:
זה בסדר אם אשתמש בקרם להסרת שיער שכתוב שהוא פג תוקף בדצמבר 2018?
אני בת 14 מה יקרה לשיער שלי אפ אני אשתמש בשמפו ומרכך של ילדים ?
יש לי מסיכת פנים שקניתי נראלי בספטמבר כזה, זה יהיה בסדר אם אשתמש בה עכשיו?
זה יהיה מוזר אם אני אשתמש בתוספות מאלי אקספרס לבית ספר ?
אם אני אשתמש באורז בתור מחזיק לקטורת זה יהיה בסדר?
לשים קרם לשיער כל בוקר לפני שאני יוצאת מהבית ספר זה בסדר?
אם אני אשתמש ברצועות שעווה לפנים במפשעה זה יהיה בסדר ?
זה בסדר אם אני אשתמש בספריי מרפן במקום מי מלח לחטא את העגיל( טראגוס)
אם יש לי שעווה (להורדת שיער) מלפני שלוש שנים בערך, יהיה נורא אם אני אשתמש בה?
אם השיער שלי חלק ואני אשתמש בקרם לבניית תלתלים יהיה לי תלתלים ?
לבנות שעברו החלקה, אם אני אשתמש בספריי לשיער או ג'ל לשיער (בשביל להחליק אותו שלא יהיה שוונצים) זה יהרוס את ההחלקה?