5 תשובות
תקני פאה
זה לא כזה גרוע פשוט תשטפי טוב טוב את השיער
אצלי השיער אחר כך היה בסדר
אצלי השיער אחר כך היה בסדר
זה נוראי!!!!! מייבש את השיער וזה מזעזעע
הייתי צריכה לגזור את השיער שלי זה נהיה יבש ודוחה
שימי יאללה מה זה משנה
באותו הנושא: