7 תשובות
יעלם אני חושש שלא, ירגע כנראה שכן. המזג האוויר מחר קיצוני ברמה של שלג בצפון
שואל השאלה:
אני יודעת אני ממש אנסה לחמם את עצמי מחר. וחוץ מזה אין לי בעיה להיות חולה אחרי פורים אבל אני ממש אוהבת להתחפש
אנונימית
מלא מחא תה ומנוחה
שואל השאלה:
יש לכם תרופות סבתא? כל שטות ששמעתם אני נואשת
אנונימית
התקררות נובעת מחיידקים לא מקור
תישאר בחום כדי שמערכת החיסון שלך תיהיה מיטבית ותן לגוף שלך להוציא הכל
שואל השאלה:
חרא אז יש איזה תרופת סבתא להרגיע או משהו?
אנונימית
לא, התקררות זה לרוב חזק