התחברות
הרשמה
הייתה לי שיחה מזה נחמדה עם מישהי שאני מחבב ואז מישהי שניתקה איתי קשר ראיתי בטלפון בהמשך הדרך, פשוט הסתובבתי והלכתי
כאילו זה כל כך דפוק למה????? איפה לקבור את עצמי ומה לאמר עם מי שדיברתי איתה??????
14 במרץ 2022, 19:57
ידידות
ביישנות
התאהבות
אקסים
אכזבה
תשובה אחת
שואל השאלה:
סעמ למה זה עזר
אנונימי
באותו הנושא:
דיברתי אתמול עם מישהי הייתה ביננו שיחה נחמדה
מי שאני דלוק עלייה הייתה ממש נחמדה אליי היום.
הייתה לי שיחה מאד מאד עמוקה עם מישהי שאמרה שהיא בת 13 עוד מעט
הגיוני שאני אתחיל עם מישהי שיחה בוואסטאפ כל יום, היא תמיד תענה ותהיה נחמדה, תשאל שאלות חזרה, אבל לא תתחיל שיחה לבד?
הייתה לי שיחה עם מישהי פה לפני שבוע...
הייתה פה מישהי ממש נחמדה שדיברתי איתה
הכרתי מישהי בת 20 והיא הייתה ממש נחמדה
בנים הייתם יוצאים עם מישהי נחמדה, מצחיקה עם אופי טוב, נראית ממש נחמד אבל טיפה שעירה?
רציתי להתחיל שיחה עם מישהי פעם ראשונה לא בגלל שהיא הייתה יפה בגלל שחשבתי שהיא נחמדה
בנים, אם הייתם חייבים לבחור בין מכוערת נחמדה או חתיכה ממש לא נחמדה, במי הייתם בוחרים?
איך להתחיל שיחה בווצאפ עם מישהי שאני יודע שרוצה שאני אתחיל שיחה?