3 תשובות
מדהים
שיר כואב, מדבר על המלחמה ועל הנפגעים.
עצוב מאוד ומתאים ליום השואה/זיכרון
(לא שאני הייתי בזמנים של האינתיפאדה אבל זה ממש מתאים גם למצב המדיני לקבוצות ולמיעוטים)