5 תשובות
קשה לי לתת לך המלצה, כי רוב המשחקים שאני מכיר מהסגנון שאתה מתאר הם משחקי soulsborne, והם ברמת קושי גבוהה.
אני בכל מקרה ממליץ לך לנסות את המשחקים האלה, לקחת את הזמן איתם, ולא לוותר.
הם מאוד לא ברורים לשחקנים חדשים, ועם המשחקים הראשונים ששיחקתי מהז'אנר רק בצ'אנס השני שנתתי להם התחלתי להשתפר והתאהבתי.
פשוט שחק סקירו
שואל השאלה:
אני לא מחפש משהו על החלל
אני פשוט רוצה משהו בסגנון של הנשמות
ודברים קדושים
ולהתחזק עם הזמן אבל שלא יהיה קשה מידי
nioh לא כזה קל, יש בו המון מכניקות ללמוד.
sekiro לא שיחקתי עדיין(למרות שאני חייב), אבל הוא קשה באותה רמה כמו שאר משחקי soulsborne להבנתי.
אני הייתי ממליץ בתור התחלה על the surge, הוא גם משחק עם מכניקות כמו של המשחקים האלה, אבל עדיין שונה מאוד ומהנה. האווירה גם מאוד שונה, בניגוד לעולם אפל עם מפלצות כאן זה עולם טכנולוגי ואתה משחק סוג של סייבורג.
אם אתה רוצה אפילו יותר קל, star wars jedi: fallen order הושפע מאוד מהז'אנר, הקומבט שם באותו סגנון אבל הרבה יותר פשוט, חלוקת האזורים במפה והכל מאוד דומה לשאר המשחקים בז'אנר, שאתה מייצר כל הזמן קיצורי דרך ממקום למקום, אבל עדיין משחק לא קשה בכלל ועוד ביקום של star wars.
niho וsekiro ממש קליפ

חחח חח ח