אמלהה עכשיו נכנסתי לאיזה אתר לראות סרט בספארי ואז הופיעה לי הודעה שרשום בה האייפון שלכם נפרץ והאקר עוקב אחריכם מה לעשות?
ראיתי הרבה כאלה שקרה להם והיה רשום ששלחו להם איזה אפליקציה להוריד אבל לי זה לא קרהגם יש לי באייפון פרטים של כרטיס אשראי וכל זה אבל מחקתי את האייפון בהגדרות