6 תשובות
למלא אותה עד הסוף
להסתכל על הטוב, לראות מה אפשר להשיג מכל דבר
למלא את הכוס עד הסוף ואז את תראי את החצי המלא
להסתכל על הטוב ולא ברע
להסתכל על הלמטה של הכוס במקום הלמעלה כי שם יש את המים
טכנית, חצי ממנה מים וחצי ממנה אוויר [ באוויר החדר יש כ 78% גז חנקן, כ 21% גז חמצן, כ 0.03% פחמן דו חמצני והשאר גזים נוספים המהווים פחות מאחוז אחד]
אז היא תמיד מלאה, אנחנו פשוט לא רואים את זה.