10 תשובות
אבל ברור שתלוי איזה מקצוע זה
לחכות
שואל השאלה:
23
תואר במנהל עסקים
23
תואר במנהל עסקים
אנונימי
לחכות.
תחכה, גם תחילת התואר זה הרגעים הכי כיפיים בו, החומר קל ומכירים אחד את השני
תחכה לאוקטובר. בכל מקרה עדיף להתחיל לימודים בסמסטר חורף ולא אביב (לדעתי). מה שגם אני לא בטוחה שבכלל יתאפשר לך להתחיל לימודים באיחור של חודש. יש עבודות ואולי בחנים תוך כדי ויכולים לפסול אותך מהקורסים אם אתה לא נוכח ולא מגיש שום דבר (ככה זה אצלי לפחות).
חכי לאוקטובר.
לחכות עדיף
מה גילך
מה גילך
איזה מקצוע
לחכות
לאן אתה רץ
לאן אתה רץ
אנונימית
באותו הנושא: