סתם פריקה אני לא מבין אתכן אתן נמשכות לבנים אדישים שלא שמימים עליכם ואם אני נחמד אז הכול חרא עכשיו כולן כתגובות אני לא כזו כאלה כול הבנת שלא "כאלה נפגעות מבנים ולא רוצות כול מה שרציתי זה היה שמישהו תאוהב אותי זה הכול אני כבר איזה שנה חחח של דייטים כושלים ועמד נמאס לי אתן רק מנצלות את זה שאני נחמד והספיק לי עכשיו אם מישהו הולך לכתוב לי זה לא הזמן אז אל תחץ עדיף שלא תכתוב