2 תשובות
אפשר לעשות מטעם הבית ספר או משרד החינוך לא זוכרת איך זה עובד
אם את תלמיד אפשר להתחבר לאופיס תלמידים דרך הסיסמה של משרד החינוך שלך כי מגיע לך בתור תלמיד