6 תשובות
לדעתי קר מדי
כן אבל תתלבש טובב
ממש לא
שואל השאלה:
אני בן חח
ואני ניראלי ילך ויעשה סיבוב קצר מהרגיל
אנונימי
אפשר אבל תתלבש חם וכדאי לשים גם כפפות. בדיוק חזרתי מריצה וקפאתי בחוץ