6 תשובות
לדעתי קר מדי
כן אבל תתלבש טובב
ממש לא
שואל השאלה:
אני בן חח
ואני ניראלי ילך ויעשה סיבוב קצר מהרגיל
אני בן חח
ואני ניראלי ילך ויעשה סיבוב קצר מהרגיל
אנונימי
אפשר אבל תתלבש חם וכדאי לשים גם כפפות. בדיוק חזרתי מריצה וקפאתי בחוץ
באותו הנושא: