19 תשובות
כן אני יודע אחי, עניתי לך גם על שאלה אחרת. פשוט לדעתי כדאי הk בשביל איזה אקסטרה 150-200 שקל יש לך סוג של כרטיס מסך גיבוי..
מצאת אותו במחיר טוב אחי? כי וואלה קניתי 3060ti לפני חצי שנה באיזה 2,300-2,400
שואל השאלה:
כן ב 3590 rtx 3070!!!!!
שואל השאלה:
יש לי עוד כרטיס מסך gtx 1660 super
אה וואלה 3590 זה לא רע. וואלה שאני קניתי את ה3060ti הציעו לי 3070 ב3200 אבל זה לא היה שווה את זה בשביל שיפור ביצועים של בערך 7-10 אחוזים.
אה את ה1660super אתה בקלות יכול למכור באיזה 1,200 שקל משומש
שואל השאלה:
אבל עכשיו זה באותו מחיר וה 3060 ti יקר יותר!
שואל השאלה:
מהדגם שמצאתי
אה אשכרה למאו.
באיזה אתר חיפשת אחי?
שואל השאלה:
https://tms.co.il/nvidia-cards?product_id=105830
אחי ה3060ti עולה הרבה פחות, ואתה מאבד מקסימום 10 אחוז ביצועים (שאתה יכול להשיג עם overclock אם זה כזה משנה לך)
שואל השאלה:
אני צריך הרבה חיבורי דיספלי פורט
כמה אתה צריך?
שואל השאלה:
כמה שיותר
שואל השאלה:
3
תקנה את הkf אין טעם לk סתם בזבוז בשבילך
שואל השאלה:
הכרטיס מסך שאני קונה זה ה rtx 3070
k, כי יש לו מעבד גרפי בתוכו, זה יכול להיות שימושי לעריכה בפרמייר בעיקר מכיוון שהתוכנה optimized בעיקר למעבדי אינטל. וגם, במקרה שמת לך הכרטיס מסך אתה יכול להשתמש בuhd graphics בתור פתרון זמני.