9 תשובות
אמריקאית.
שואל השאלה:
למה אחותי אמרה לי שמלמדים בריטית ??
למה אחותי אמרה לי שמלמדים בריטית ??
אנונימית
שואל השאלה:
ואם יש לי אנגלית אמריקאית אני יכולה להסתדר בבריטניה ?
ואם יש לי אנגלית אמריקאית אני יכולה להסתדר בבריטניה ?
אנונימית
^כן
אמריקאית, ניחוש למה? זה פשוט שיש יותר אמריקאים מבריטים
נגיד בבריטית מעלית זה lift ובאמריקאית elevator. באמריקאית apartment ובבריטית flat. רוב האמריקאים והבריטים מכירים את זה אבל סביר להניח שבריטים יותר רגילים לאנגלית אמריקאית מהמצב ההפוך.
שואל השאלה:
אפשר לשלוח לכם סרטון של ישראלית דוברת אנגלית עם מפורסמים ואיך אפשר לדעת שיש לה אנגלית בריטית / אמריקאית ?
ואם יש לה מבטא ?
אפשר לשלוח לכם סרטון של ישראלית דוברת אנגלית עם מפורסמים ואיך אפשר לדעת שיש לה אנגלית בריטית / אמריקאית ?
ואם יש לה מבטא ?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אני אשלח בהמשך .^
אוקיי אני אשלח בהמשך .^
אנונימית
תלוי במורה לדעתי אבל לרוב אמריקאית