6 תשובות
ממש לא לגיטימי
שואל השאלה:
אתם צודקות זה באמת דבילי אבל הבנות בכיתה לא חברות שלי והם מפחידות אני מרגישה כאילו אם אני אבוא לשם עם שפם אז זה התאבדות חברתית
אנונימית
אני נקרעת באמת שגם אני במקומך לא הייתי באה וגם יש רק 3 שעות עזבי תשארי בבית
חחח תורידי עם פינצטה או שתחמצני ותעשי שעווה מחר