6 תשובות
זה יותר יפה בלי רווח
זה מהמם ואני בטוחה שאת מהממת ואין לך מה לדאוג
את צוחקת? רווח ברגלים זה טרנד ישן של אנורקסיות ולא של אנשים נורמלים.

אחותי יריכיים עבות זה מדהים. גם לי יש וזה ניראה פאקינג סקסי תאהבי את הגוף שלך!
אנונימית
תקשיבי, אני לא אשקר, גם אני מאוד רוצה רווח ברגליים, מאוד, לא משנה כמה חזק ניסיתי, לא הצלחתי.
אבל החיים לימדו אותי שגוף זה עטיפה, להפסיק לרדוף אחרי עטיפות של אנשים.
אין מה לעשות, לרוב הבנות בעולם אין רווח ברגליים, והכל בסדר, תהיי בטוחה שזה לא הדבר הראשון שמסכלים עליו כשאת עוברת ברחוב.
תתנחמי שלי יש רגליים קצת הרבה יותר שמנמנות :)
לדעתי זה יפה רצח וזה די מה שאני רוצה שיהיה לי