5 תשובות
שואל השאלה:
אבל איך שמבטאים את זה!!!! כל כך מעצבן אותי כי אני מרגישה ממש מטומטמת שאני לא יודעת איך
אבל איך שמבטאים את זה!!!! כל כך מעצבן אותי כי אני מרגישה ממש מטומטמת שאני לא יודעת איך
מיטסקי
מיצקי
איך שאת רוצה כי זה בלועזית
מיטסקי/מיצקי..
מיטסקי/מיצקי..
מיצקי?
באותו הנושא: