5 תשובות
שואל השאלה:
אבל איך שמבטאים את זה!!!! כל כך מעצבן אותי כי אני מרגישה ממש מטומטמת שאני לא יודעת איך
איך שאת רוצה כי זה בלועזית
מיטסקי/מיצקי..